Każdy z nas ma prawdopodobnie różną wrażliwość, każdy z nas zwraca uwagę na inne szczegóły. Jesteśmy na całe szczęście różni i różne rzeczy na całe szczęście nam się podobają. Są jednak informacje, które przy prezentacji nieruchomości są uniwersalne. Oczywiście podkreślamy inne szczegóły, używamy innych środków wyrazu przy prezentacji nieruchomości komercyjnej np. działki pod zabudowę mieszkaniową czy pod centrum logistyczne, innych gdy chcemy zaprezentować dom czy mieszkanie. W tym tekście chcę Ci pokazać w jaki sposób my prezentujemy nieruchomości naszych klientów i dlaczego klienci chcą właśnie z nami współpracować. Być może jest to również powód dlaczego korzystają z naszych usług nieruchomość kupując.
Zaczynamy od spotkania z właścicielem nieruchomości i obejrzeniu nieruchomości, której współpraca ma dotyczyć. Chcę o nieruchomości wiedzieć wszystko. Bardzo często w trakcie spotkania „odkrywamy” fakty, o których nie wiedział sam właściciel. Przykład? Częstą praktyką jest podawanie metrażu mieszkania łącznie z powierzchniami pomieszczeń przynależnych np. piwnicą. Jeśli metraż piwnicy to ok. 3 m2 – nie będzie to stanowić wielkiej różnicy. Ale w sytuacji gdy piwnica ma ok 25 m2 i właścicielowi „wydawało” się że jest posiadaczem 150 m2 powierzchni użytkowej… Jest różnica? No jest! Przykładów jest wiele, ale to nie temat na ten wpis. Dzięki spotkaniu jestem wstanie rzetelnie wycenić nieruchomość. Czym się kieruję? Praktycy mówią o 3 najważniejszych faktach mających wpływ na wartość nieruchomości: 1. Lokalizacja, 2. Lokalizacja i 3. Lokalizacja :) Coś w tym jest. Na czym my opieramy wycenę? Zerknij tutaj. Chodzi o to żeby sprzedać nieruchomość, zamiast sprzedawać….
Gdy już wiemy wszystko, a nawet więcej niż właściciel nieruchomości na jej temat, umawiamy się na dokumentację fotograficzną. Oto kilka przykładów:
Jedną z pierwszych rzeczy, które widzimy są zdjęcia. Banałem jest stwierdzenie, że jesteśmy wzrokowcami. Bardziej będzie smakował nam posiłek w odpowiedniej oprawie niż……no właśnie. Zanim jednak zobaczymy miniaturkę zdjęcia na portalach przeczytamy tytuł – czyli ok 50 literowy tekst, którego celem jest zwrócenie uwagi potencjalnego klienta na tę właśnie nieruchomość. Przykłady?
Tytuł przyciąga, ale ma tez stanowić swego rodzaju wezwanie do działania. W tym przypadku – kliknięcie i zapoznanie się z ofertą….i wtedy zaczynają się schody…
W jaki sposób my opisujemy nieruchomości? Piszemy prawdopodobnie najlepsze opisy w mieście. Wiele razy byliśmy komplementowani przez kupujących jak i sprzedających. Wiele razy klienci wybierali współpracę z nami ze względu właśnie na nasze opisy.
Pełen zakres informacji dotyczących oferty – osoba zainteresowana kupnem znajdzie odpowiedź na każde pytanie związane z nieruchomością. To rozwieje wszelkie wątpliwości i umożliwi podjęcie świadomej decyzji.
Język korzyści – promując Twoją ofertę, podajemy nie tylko informacje i parametry. Pokazujemy także korzyści z nich płynące – zarówno te obiektywne, jak i emocjonalne. Eksponujemy największe zalety nieruchomości. Dzięki temu potencjalny nabywca łatwiej przekona się do oferty.
Przejrzysta struktura tekstu – wszelkie dane i parametry umieszczamy w przejrzystej formie. Dzięki temu potencjalny właściciel Twojej nieruchomości dostaje niezbędne informacje, a odpowiednio zbudowana narracja pozwala mu podjąć właściwą decyzję.
Najbardziej dumny jestem z naszych prezentacji video również z drona. Jest się czym chwalić:
Jak Ci się podoba? W taki właśnie sposób zaprezentujemy Twoją nieruchomość. Teraz pora na Twój ruch. Czekamy na kontakt.